петък, 14 декември 2012 г.

Интервю с Емил Иванов

 За сайта на Плевен Рейсинг Тим даде своето интервю и Емил Иванов. Ето как той отговори на нашите въпроси:


От кога се занимавате с автомобилен спорт ?
- С автомобилен спорт се занимавам от 2009 година, като съм започнал в "Тайм Атак" шампионата, с автомобил Пежо 106.


Какво Ви привлече ?
- За привличането... , това си ми е детска мечта, много мъжки спорт, много ми допада и се чувствам най-добре когато съм в
автомобила на пистата.



На колко години за пръв път "завъртяхте ключа" на автомобил и какъв е бил той ?
- Автомобилите са ми в кръвта от много малък, за пръв път започнах да карам автомобил на 14 годишна възраст, естествено с моят баща, който ме обучаваше. Колата на която се обучавах беше Фиат 125- така нареченият Полски Фиат.


Вашият състезателен автомобил е ? 
- Рено Меган.


Какво Ви спря на този избор ?
- По принцип, от много години насам си имам страст към френските автомобили,а като видях този автомобил в предишният собственик просто си казах ето това е моята кола.


Какви доработки са правени по вашата "бегачка" ?
- .Автомобилът е с мотор 2.0 16V, мотор който е сгъстен, с валове 286 градуса, електроника "Магнети Марели Спорт" с три режима на работа- състезателен, тренировъчен и преход, 6-степенна секвенциална скоростна кутия "SADEV". Също така автомобила има два типа окачване - пистовото е "Билщайн", другото е за рали "Профлекс".


Кое Ви е било първото автомобилно състезание ?
- Първото ми състезание беше на пистата в Кюстендил, в любителският шампионат "Тайм Атак" от който съм проходил. А в професионален шампионат за пръв път карах на писта Дракон.


Разкажете ни за някой от най-хубавите Ви мигове в автомобилния спорт, които сте изживяли ?
- Хубавите ми мигове са много, но ще изброя няколко конкретни. Единият е през 2009 година,  за първи път се качих на стълбичката на победителите на първо място в "Тайм Атак" шампионата, а после награждаването за годината на което завърших на трето място. Другият е първото ми състезание на писта Дракон, към БФАС - завърших на второ място. Също един от най-хубавите ми мигове които съм изпитвал беше повреме на второто ми състезание в БФАС на гръцката писта Серес, там завърших пак на второ място.


Толерантни ли са според вас българските шофьори. Какво смятате за жените шофьори ?
- По този въпрос... нямам мнение.



Как измина за Вас сезон 2012 и с какво ще бъде запомнен от вас ?
Сезон 2012 не премина добре за мен, защото успях да взема участие само в едно състезание на писта Дракон, на което бях съпроводен от куп проблеми с автомобила и изпуснах третото място в последната обиколка, поради счупване на заден лагер. По нататък през сезона не успях да взема участие в останалите кръгове от шампионата поради финансови причини. Надявам се че 2013 година ще бъде по-благоприятна за нас във финансов аспект и ще запишем повече участия.


И за финал на кого искате да благодарите ?
- Искам да благодаря на няколко човека и за това ще ги кажа по ред: Първо искам да благодаря на Ивелин Йончев и Радко Петров, които много ми помогнаха при лицензирането ми и първите състезания в БФАС, те бяха плътно до мен и ми помагаха през 2010 година. Искам да благодаря на АКСК "Плевен Рейсинг Тим" и г-н Ивайло Пондев, които ми помогнаха през 2012 година финансово и ми осигуриха консумативи за автомобила, също така дължа благодарности на Крум Георгиев и Ивелин Чапанов.




















Няма коментари:

Публикуване на коментар